Či fungujú všetky dohodnuté procesy na zákazníckej linke, alebo sledovanie efektivity telemarketingovej kampani vyhodnocujeme pre našich partnerov v dennom reporte. Vďaka denným reportom dokážeme navrhnúť ďalšie kroky procesov na zvýšenie efektivity. Špecializujeme sa na podrobné štatistiky telefonátov, grafické a textové znázornenie odpovedí z rozhovorov, evidencia dôležitých cieľov, prípadne získame súhlasy na marketingové oslovovanie zo strany partnera.
Pre vypracovanie cenovej ponuky alebo dohodnutia si stretnutia, nás prosím kontaktujte
Nahrávka je najúčinnejší spôsob vzdelávania a správneho nasmerovania operátorov call centra. Každý hovor je jedinečný a nahrávky slúžia výhradne na interné účely a to hlavne na sledovanie úrovne komunikácie smerom k zákazníkovi, zisťovanie skúseností a typológie operátorov. Z nahraných rozhovorov dokážeme rýchlo analyzovať prečo vám predaj stúpa alebo klesá a aké sú podnety volajúcich zákazníkov. Vďaka nahrávkam dokáže tím koučov lepšie poskytnúť spätnú väzbu na osobnom rozvoji každého operátora.
Pre vypracovanie cenovej ponuky alebo dohodnutia si stretnutia, nás prosím kontaktujte